duminică, 15 martie 2015

Despre cuvintele cheie dintr-o campanie ppc

          Cand sunteti la inceput in ceea ce priveste campaniile ppc , Google AdWords poate parea confuz si coplesitor. Temelia este o analiza a cuvintelor cheie. Facand o analiza a cuvintelor cheie nu este nu atat de complicat si poate face diferenta dintre succes si esec cand vorbim de campanii ppc. De asemenea, o campanie ppc va permite sa rulati reclame alaturi de anumite interogari de cautare. Incepeti prin tastarea de cuvinte cheie evidente intr-un editor de text, cele pe care le-ati gandit deja sau, daca nu ati inceput inca, cele care va vin imediat in minte. Apoi studiati lista pentru cateva minute. Ce altceva mai puteti adauga? Ce termeni asemanatori va mai vin in minte? Adaugati-i, de asemenea. Mai tarziu, in analiza, veti gasi ca unii dintre acesti termeni initiali nu sunt cautati de foarte multe ori. Dar asta e bine,  aceasta lista este doar un punct de plecare. 
          Crearea unei structuri de campanie inteligenta va poate ajuta sa vizati persoanele potrivite, atunci cand creati o campanie geo-directionata sau sa determinati  unde sunt postate anunturile dumneavoastra. In acelasi timp, economisiti bani daca va asigurati ca nu se afiseaza publicitatea persoanelor nepotrivite sau prin intermediul canalelor gresite. Aveti un control mai bun asupra mesajului publicitar si a ceea ce se intampla, deoarece puteti controla in mod eficient cheltuielile si daca un grup de anunturi continua sa ruleze, este intrerupt, sau se elimina total. De cele mai multe ori este indicata incercarea a cat mai multor variante pentru a vedea care dintre variante vi se potriveste mai bine.