marți, 4 noiembrie 2014

Cine sa aiba grija de copilasii mei ??

Este prima data cand postez in legatura cu acest subiect insa sunt foarte nehotarat. Eu am 2 copii: un baietel de 3 ani si o fetita de 1 si  6 luni. Postez in legatura cu acest subiect fiindca mai am o luna de zile si mi se termina concediul prenatal si va trebui sa ma intorc la munca. Sotia mea nu poate sa se ocupe de copii fiindca lucreaza la o firma de audit si job-ul o tine plecata de acasa si 12 ore pe zi.
Trebuie sa aleg intre a-I duce la o cresa sau sa angajez o bona care sa aiba grija de ei. Partea proasta este ca nu prea imi permit sa platesc in fiecare luna 1200-1300 de lei pentru cineva care sa aiba grija de copii. La bunici nu pot sa-I las fiindca in partea mea mai traieste doar tata si este un alcoholic nenorocit iar parintii sotiei mele ne-au spus ca ei pur si simplu nu au chef sa mai stea iar sa se ingrijeasca de copii mici…..ca le-a ajuns cu proprii lor copii.

I-as duce la o cresa, dar nu stiu una buna in Bucuresti si din cate am auzit este destul de greu sa prinzi un singur loc daraminte in cazul meu , 2 locuri pentru 2 copii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu