Cand sunteti la inceput in ceea ce priveste campaniile
ppc , Google AdWords poate
parea confuz si coplesitor. Temelia este o analiza a cuvintelor
cheie. Facand o analiza a cuvintelor cheie nu este nu atat de complicat si
poate face diferenta dintre succes si esec cand vorbim de campanii ppc.
De asemenea, o campanie ppc va permite sa rulati reclame alaturi de anumite interogari de cautare. Incepeti prin tastarea de cuvinte cheie evidente intr-un editor de
text, cele pe care le-ati gandit deja sau, daca nu ati inceput inca, cele care
va vin imediat in minte. Apoi studiati lista pentru cateva minute. Ce altceva
mai puteti adauga? Ce termeni asemanatori va mai vin in minte? Adaugati-i, de
asemenea. Mai tarziu, in analiza, veti gasi ca unii dintre acesti termeni
initiali nu sunt cautati de foarte multe ori. Dar asta e bine, aceasta lista este doar un punct de plecare.
Crearea unei structuri de campanie inteligenta va poate ajuta sa vizati persoanele potrivite, atunci cand creati o campanie
geo-directionata sau sa determinati unde sunt
postate anunturile dumneavoastra. In acelasi timp, economisiti bani daca va asigurati ca nu se afiseaza
publicitatea persoanelor nepotrivite sau prin intermediul canalelor gresite. Aveti un control mai bun asupra mesajului publicitar si a ceea ce se intampla, deoarece puteti controla in mod eficient cheltuielile si daca un grup de anunturi continua sa ruleze, este intrerupt, sau se elimina total. De cele mai
multe ori este indicata incercarea a cat mai multor variante pentru a vedea
care dintre variante vi se potriveste mai bine.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu